קיבוע שבר בכף הרגל בגבס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אימי שברה אתמול את כף רגלה (המסרק חמישי) וגובסה בגבס מלא. היא מתלוננת על כאבים חזקים מן הירך ועד לכף הרגל בשל הגבס הכבד מאוד. כיצד אתם ממליצים לנהוג? האם ניתן לקבע את הרגל בגבס חליפי קל יותר? אודה לתשובתכם, אלי
שלום אלי! בראש ובראשונה - אם לאחר הנחת הגבס מופיעים כאבים מתגברים בגפה / כחלון בבוהנות / אי יכולת להניע בוהנות / הפרעות תחושה - יש לפנות ללא דיחוי לבדיקת אורטופד דחופה לרבות פניה למיון במידת הצורך ! במקרה של אמך אני ממליץ לפנות לאורטופד מטפל כדי לשקול החלפת גבס לגבס פלסטי קל ( אותו תצטרכו לרכוש בחנות למוצרים אורטופדיים לפי הנחיות האורטופד ) בברכה