נפיחות לאחר שבר בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שברתי את כף הרגל לפני כשבוע יש לי- בצילום-שבר בבסיסמטהטארסול 4 בCT - שבר מרוסק בבסיס מסרקים 2-4 ללא סימני פגיעה רצועתית במפרק ליזפרנק,שבר בקוניפורם הלטרלי. לאחר החלטת הרופא שוחררתי עם גבס הביתה כף הרגל והאצבעות נפוחות- רציתי לדעת אם זה תקין וכמה זמן הנפיחות אמורה לרדת תודה בברכה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דודי! מדובר בפגיעה קשה, הנפיחות יכולה להימשך שבועות ואף חודשים לאחר החבלה. גם לאחר החלמה מלאה של השברים עדיין יכולה להישאר נפיחות בכף הרגל. בברכת החלמה מהירה ומלאה