שבר בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! לאחר ORIF LT ANKLE-2.2011 עדיין נפיחות ניכרת של קרסול וכף רגל. בצילום(04.11) עמדה תקינה של קיבוע וסימני חיבור של שבר.ממשיכה פיזיוטרפיה. בימים האחרונים חשה בכאבים חזקים ונראה לי שיש נסיגה בדפוס ההליכה.חזרתי לעבוד-האם בשל כך?(העבודה כרוכה בעמידה- עד 4 שעות ביום. אשמח לתשובה ועצה ענת
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ענת! אני ממליץ לך לחזור לבדיקת האורטופד המנתח. ייתכן שבעקבות החשיפה למאמצים גופניים חל עיכוב בהחלמה. בכל מקרה עד הביקורת תשתדלי להימנע ממאמצים חריגים ברגל בברכת החלמה מלאה ומהירה