בצקת ואודם בחלק העליון של כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר שבוע שיש לי בצקת ואודם בחלק העליון של כף הרגל, קרוב להסתעפות של האצבעות. לא קיבלתי מכה, לא נעלתי נעלתי עקב ולא ביצעתי פעילות פיזית חריגה.בצילום לא נמצא שבר. אני לוקחת כבר 4ימים כדורי ארקוקסיה [60 מ"ג פעם ביום]וכלום לא עוזר.האם יש לך רעיון ממה אני סובלת ומה ניתן לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ד' חסרים לי פרטי רקע (מחלות רקע, גיל וכו') וחסר לי הדבר הכי חשוב וזה לראות את הרגל, לבדוק, לחוש חום מקומי, רגישות ועוד... לדעתי עלייך להגיע בהקדם לבדיקת אורתופד, רצוי מומחה כף רגל באזורך בברכה