לקראת ניתוח עקב אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אני בת 55 עם כאבים מאחורי כף הרגל (עקב אכילס) שהחלו להופיע ומחמירים, קבעתי זריקות, כדורים נגד דלקת, פיזיוטרפיה - ללא הועיל. מתעניינת בניתוח. מהן ההשלכות של ניתוח ? משך אישפוז ? רדמה מקומית / כללית ? תקופת החלמה וכו' האם רופא משפחה יכול להפנות אותי לניתוח ? תודה רבה מירי
שלום מירי, שאלות רבות, הנה התשובות: לקבלת החלטה צריך לראות אולטראסאונד או MRI וצילום של האזור. השלכות, סיבוכים וסיכונים, קיימים בכל ניתוח מי שינתח אותך יסביר לך בפירוט את כולם. משך האשפוז: בדר"כ אשפוז יום הרדמה: כללית תקופת ההחלמה שונה מחולה לחולה אך מדובר במספר חודשים עד לחזרה לתפקוד מלא (תלוי בסוג הניתוח). והכי חשוב, רופא המשפחה אינו אורתופד לא כל שכן אחד המתמחה בכף רגל ולכן פני לאחר כזה בקופת החולים שלך ובאזור מגורייך והוא יעבד ויפנה אותך לאן שתצטרכי בברכה