שריר הבוהן נתפס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כמה ימים נתפסה לי הבוהן, הלכתי קצת עד שהשתחרר ומאז כואב לי להרים את הבוהן למעלה והתנפח לי האזור( לא הבוהן עצמה ) הגיד או השריר המחובר אליה. אשמח לדעת מה קורה שם ואם זה יעבור לבד,משהו לעשות בבית (קרח, משחה כלשהי לשרירים וכו,) תודה אורטל.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורטל! אני ממליץ לך להמתין ימים מספר עד לפניה לאורטופד, קרוב לוודאי מדובר באירוע חולף, אך במידה ומופיע חום מקומי / אודם / כחלון בבוהן / כאבים מתגברים - יש לפנות ללא דיחוי לבדיקת אורטופד. בברכה