שבר בקרסול ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר'. לפני חחודש וארבע ימים שברתי את הקרסול ימין וב"ה לא היה צריך ניתוח, שמו לי בשערי צדק גבס לחודש וחצי וביקרות כל שבוע. בכל פעם שבאתי לביקורת שאלתו הראשונה של האורטופד היתה לוודא שאני לא דורך על הרגל. שלשום כחודש ויומיים אחרי הגבס הלככתי לביקורת בקופ"ח במקור ברוך כיוון שלפני שבוע היה שביתה ולא יכלתי ללכת לבי"ח. עשו לי צילום והאורטופד במקום אמר שאני יכול להתחיל לדרוך על הרגל שאלתי דר' האם זה באמת כך כיוון שכל הזמן אמרו לי לא לדרוך חודש וחצי כי זה נזק בלתי הפיך. ועכשיו הוא אמר לי שכדאי אפילו להתחיל לדרוך כי עוד שבועיים כשיורידו לי את הגבס יהיה לי יותר קל. מה דעתך דר'. כן או עדיף שלא. תודרה רבה דר' חג שמח
שלום אודי! לצערי איני יכול לתת לך תשובה חד משמעית, שאלה של דריכה היא פועל יוצא מסוג השבר ומגישה של האורטופד, מבלי לראות את הצלום הראשוני ואת החולה לא ניתן להחליט האם יש מקום לדריכה. עם זאת בד"כ לא מקובל לאפשר דריכה במקרה של שבר בקרסול למשך 6 שבועות. אני מאחל לך רפואה שלמה