דורבן בעקב אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כ-4 חודשים דרכתי על רגל ימין לא נכון והחליקה, המכה גרמה לחבלה ועשו לי צילום, האורטופד אמר שזה דרבן בעקב אכילס אשר נשבר וזה יעבור תוך חודש וחצי ואין שיפור, כואב אני צולעת ברגלי. נאמר לי לעשות מדרסים ובכל זאת אין שיפור, עדין כואב מה עלי לעשות, הפסקתי לעשות הליכות, לרקוד וזה גורם לי לעוגמת נפש. אודה לתשובתכם
לקריאה נוספת והעמקה
שלום קלריס, דבר המקל על הכאבים בגיד אכילס ע"י הפחתת המתח על הגיד היא נעל מוגבהת עקב. עלייך לנעול נעליים עם עקב של כ 3 ס"מ, רחב ויציב. אם לאורך זמן לא תהיה הטבה יש לשקול ניתוח להטריית הגיד והדורבן. בברכה