plantar facsiitis
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סבלתי בעבר מplantar facsiitis והותאמו לי מדרסים. לאחר ריצת מרתון האחרונה הכאב המוכר חזר.לפני כחודש קיבלתי זריקת קורטיזון בכף הרגל ומאז אני במנוחה ולמרות זאת הכאב טרם חלף אלא פחת רק במקצת. מה ניתן\נדרש לעשות על מנת שאוכל לחזור ולרוץ בהקדם? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אברהם! במידה וכבר קיבלת טיפול תרופתי ( זריקה / כדורים ) ואתה משתמש כבר במדרסים, הייתי חושב להוסיף טיפול פיזיותרפי למתיחת פשסיה פלנטארית. בכל מקרה יש מקום למעקב אצל אורטופד מומחה לכף רגל בברכה