קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי נפלה על קרסול שמאל במיון רמב"ם שוחררה ובשחרור נכתב קרסול שמאל ללא דפורמציה ללא סימני חבלה נפיחות באזור הפטישון החיצוני רגישות במישוש באזור הפטישון הפנימי טווחי תנועה שמורים ללא חסר nv רנטגן קרסול שמאל שבר דו פטישוני שללא תזוזה. שאלתי היא מה הטכניקה החדישה ביותר הקיימת היום לטיפול במצב הנ"ל האם קיימת טכניקה לא פולשנית, או פולשנית זעירה. האם ישנו טיפול ללא ניתוח? אודה על תשובתכם המהירה בינתיים הונח סד גבס אחורי.
שלום יוסי! נכון להיום במקרה של בן אדם בריא ופעיל ללא גורמי סיכון "כבדים" - מקובל לנתח שבר דו-פטישוני, אפילו שהוא ללא תזוזה. סיכויי החלמה מלאה וחזרה לתפקוד מלא הם הכי גבוהים במקרה של ניתוח קיבוע פנימי. במקרה כזה אין לשאוף לגישה "זעיר פולשנית" אלא הכי חשוב להגיע לשחזור אנטומי וקיבוע יציב. בברכה