כאב בבוהן הקטנה ברגל (זרת)
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשבועיים נפלתי וקיבלתי מכה בזרת ברגל. לאחר כמה ימים הבחנתי שיש סימן- קו של שטף דם על הזרת אשר נעלם מאז ואיתו גם רוב הכאב אך לא לחלוטין. היום כמעט ואין כאב כשאני יחפה אך אני לא יכולה לנעול נעליים סגורות בכלל. רציתי לדעת אם זה משהו שיעבור עם הזמן או שעלי לגשת לטיפול. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! לפי תיאורך יש סיכוי לא זניח שאת הצלחת לשבור את הזרת, לצורך האבחנה והמשך טיפול נאות יש מקום לפנות לבדיקת אורטופד. עם זאת לרוב גם במקרה של שבר לא נדרש טיפול למעט קיבוע בוהנות ( אחת לשניה ), שבועיים לאחר השבר בד"כ אין כבר מה לעשות. בברכה