אצבע רדומה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, לפני כ-7 שבועות עברתי ניתוח לקיבוע פנימי של שבר בקרסול כולל בורג ופלטה. לאחר הניתוח הרגשתי כי האצבע הצמודה לזרת רדומה. לפני כשבוע הורד הגבס והוצא הבורג,האצבע נותרה רדומה,מלווה בעקצוצים. מה ניתן לעשות לשיפור המצב?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלי! התופעה מוכרת ובהחלט יכולה להיות קשורה בניתוח קיבוע פנימי בקרסול, רוב הסכויים שבמהלך הזמן תחול התאוששות והתחושה תחזור. אני ממליץ לך להמשיך במעקב אצל האורטופד המנתח. במידה וקיבלת המלצה על פיזיותרפיה - זה יכול לזרז את ההריפוי בברכת החלמה מהירה