צניחת המיפרקים של הקשת הרוחבית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וחג שמח התפתחה אצלי במהירות בשתי הרגלים תופעה של צניחה הקשת הרוחבית -המיפרקים של אצבעות הרגל שוקעים ואני נאלץ לדרוך עליהם (בעיקר אצבע שניה ושלישית מהבוהן) לדרוך על גוש גדול והכאב קשה. לפני 9 שנים נותחתי ברגל ימין והתופעה שם החלה מיד לאחר הניתוח (בוניון) אולם כעת הרגשתי מה שהוא ניקרע לי בפנים וצנח כלפי מטה וקשה ללכת. מידרסים שהציעו לי לפני שנים לא היו פתרון מפני שהרעיון היה מבוסס להפעיל על העצם לחץ מלמטה למעלה אבל אז הכאב עובר ממהמיפרק לעצם ונשאר כאב. לאיזה כיוון הפתרון? בשבילי הליכה היא סם חיים. אין לי ספורט אחר ואין לי הנאה אחרת. תודה עבור ההתייחסות וחג שמח
אבי שלום, הפתרון השמרני לבעייתך הוא זוג מדרסים טובים, והכוונה בדיוק לא למדרסים הישנים שלך. איש מדרסים מנוסה יודע לבנות מדרס טוב, לפי עקרונות נכונים. ייתכן שמהקרה שלך אף מסובך יותר ומצריך ניתוח . לשם כך עלייך לפנות למומחה כף רגל באזור מגורייך לבדיקה גופנית וצילומים. החלטה תתקבל בהתאם לממצאים. חג שמח
ד"ר חורש תודה עבור התשובה והטירחה ראיתי את השעה בלילה - כל הכבוד ותודה אבי