עצם נביקולרית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב.אני סובל מנפיחות וכאב באזור העצם הנביקולרית בכף רגל שמאל. בנוסף- כפות הרגליים שלי שטוחות מגיל ילדות אך זה לא הפריע לי עד היום, מלבד אותה נפיחות שהופיע לאחרונה. מה יכולה להיות הסבה לנפיחות זו?
שלום יעקב, לפי דברייך, מדובר במצב בו קיימת עצם נוספת בסמוך לעצם ה-NAVICULAR בכף הרגל. לרב מתבטא הדבר בכאב קל או אי נוחות ולא נדרש טיפול כלשהו. במידה והינך סובל מכאב באזור ניתן בחלק מהמקרים לטפל ללא ניתוח ( התאמת מדרסים / נעל רחבה / טיפול סימפטומטי וכו' ), בחלק קטן מהמקרים יש צורך בניתוח להוצאת העצם הנוספת. מומלץ להיות במעקב אצל אורטופד מומחה לכף רגל אשר יתאים את הטיפול לפי חומרת המצב חג שמח