גיד אכליס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני סובל כבר שש שנים עם כאב בגיד אכליס .לפי ד"ר לונדון בהדסה י-ם צריך ניתוח אני נסיתי הכל כלול גלי הלם וכלום לא עזר אדוה לך אם תציע לי משהו אחר ןאו גם ניתוח אני חייב לקל החלטה בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אמנון, אני מניח שניסית כבר כל טיפול שמרני שקיים. האם ניסית הגבהת עקב בכ 3 ס"מ? מה רמת הפעילות הספורטיבית שלך? האם יש מקות להפחיתה? באופן כללי, אם ניסית את כל מה שכתבת שניסית ואת הנ"ל, והוצע לך ניתוח ע"י מנתח מנוסה כדר' לונדון....לך על זה. בהצלחה וחג שמח