דריכה עקומה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדוקטור הנכבד מה עושים?הרבה זמן שאני דורך עקום והולך עקום כאשר יש לי קריסה של כף רגל ימין לכיוון פנים. ניסיתי לעשות מדרס גרפיטי קשיח הוא מרים את הרגל אבל לא עוזר לבעיה כי עדיין יש לי נעילת ברך ימין וקשה לילעמוד על רגל ימין. האם אפשר לעשות ניתוח או מה יכול לעזור ? אני אשמח לשמוע תגובה מכם
מוטי שלום , מצב בו כף הרגל "קורסת פנימה" מלווה בפלטפוס מצריכה טיפול שמרני טוב. לאחר טיפול כזה הכולל מדרסים (לא קשיחים) ונעליים. תלוי מאוד עם העיוות הוא קשיח או גמיש וגם גילך בעל משמעות. אם הכאבים אנים פוחתים לאחר טיפול שמרני משמעותי, ניתן לפנות לטיפול ניתוחי. בכל מקרה עלייך לבצע עיבוד ראשוני כולל בדיקה וצילומים אצל מומחה כף רגל באזור מגורייך שנה טובה