שלום רב
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ-8 שנים עברתי תאונה שבה התרסקו לי 3 שברים שקובעו באמצעות 8 ברגים ו-2 פלטינות בקרסול שמאל שלי, לפני חצי שנה ילדתי, והכאבים החריפו בהריון, היום שאני מזיקה את הילדה רוב הזמן על הידיים הכאבים קשים מנשוא, לפני כ-חודש התחלקתי על הרגל ונקעתי את הקרסול, יש לי כאבים איומים, מה אפשר לעשות ? למי לפנות ? האם ניתן להגיע אליכם באופן פרטי?או דרך קופ"ח ? מה המחיר של הביקור ? ומה המלצות לטיפול? תודה רבה
שלום שרון! אכן צריך לפנות לבדיקת אורטופד מומחה לקרסול וכף הרגל. ניתן כמובן להגיע דרך קופ"ח או דרך מרפאות חוץ של בית חולים. נשמח לבדוק אותך ולהמליץ על הטיפול המיטבי במקרה שלך. בברכה