דלקת בגיד אכילס+כאבים הגורמים לאי יכות ללכת
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, הנני סובל מכאבים מעל העקב מסביב, לאחר פניה לאוטופד וצילום רנטגן נאמר לי כי הבעיה היא כאמור לעיל. דבר החוזר על עצמו לאחרונה פעמיים לאחר כ שלושה שבועות . איני מתפקד כאשר זה קורה מעוצמת הכאב(הליכה) מה מוצע כפתרון שאינו טיפול פולשני? אודה לכם על תשובתכם. אריה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אריה! ניתן לטפל בדלקת בגיד אקילס ע"י פיזיותרפיה + קיבוע עם חבישה מיוחדת - BRACING. כמו כן לעתים יש מקום למתן תרופות נוגדות דלקת ( בכדורים ובמשחה לשימוש מקומי ). דלתק בגיד אקילס יכןלה להיות בעיה מתמשכת ודי עקשנית. לעתים נדרשת תקופת טיפול ארוכה ואף התערבות ניתוחית. בברכה