הלוס ריג'ידוס(סליחה אם לא נכתב מדויק)
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום זה מה שאובחן אצלי, כואב לי מאד(למרות שחיצונית לא רואים כמעט כלום) ונאלצת להפחית בהליכה כשצעדות הוא הספורט הקבוע שלי. הוצע לי ניתוח שאני בינתיים דוחה כי אין באפשרותי להיות מנוטרלת לתקופת ההחלמה. האם אתם מוכנים בבקשה להסביר לי מה בדיוק נעשה בניתוח כזה, כמה זמן לא אוכל לדרוך על הרגל ועד כמה לבסוף ההליכה שלי תחזור למה שהייתה לפני(וכמובן כמה כואב!) תודה
שלום רב! קודם כל צריך לבדוק את הרגל פיזית, בהמשך צריך לראות את הצלומים. רק אז ניתן להתיחס לנושא טיפול לרבות טיפול ניתוחי, קיים מספר ניתוחים בהתאם לחומרת המצב ( החל מהורדת בליטה גרמית ועד לקיבוע המפרק ) אני ממליץ לך לפנות להערכת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכת החלמה מלאה