שבר בעצם הקרסול החמישית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבר בבסיס העצם ללא תזוזה של העצמות. טופל בחבישה כפולה במשך שבוע עכשיו הומלץ על הליכה בנעל עם סוליה קשה,רצוי נעל הבית המיוחדת לבעיות רגל. ולאט לאט לעבור לנעל רגילה. השאלה- החולה מעדיפה ללכת יחפה ולא בתוך הנעל. האם בכל עלולה להזיק לרגל יתר? יש מה להתעקש על הסוליה הקשיחה?
מנסיון של חבר שחקן כדורגל ששבר את האזור הופנה לטיפול אצל ניר האורטוטיסט שמטפל והוא הקל עליו כי אני זוכר שהוא לא ויתר לו ללכת עם נעל שחורה עד שהמקום התאושש - אני שולח פ0רטים תבררי 0722111560 או 0509705544 WWW.SPORTOPED.COM
שלום עינת! אני מניח שמדובר בשבר בעצם מסרק חמישית ללא תזוזה. רצוי ללכת עם נעל עם סוליה קשיחה ולהמשיך במעקב מצוד של אורטפד בברכה