שבר בעצם הקרסול החמישית

דיון מתוך פורום  כף רגל וקרסול

31/08/2016 | 22:01 | מאת: עינת

שבר בבסיס העצם ללא תזוזה של העצמות. טופל בחבישה כפולה במשך שבוע עכשיו הומלץ על הליכה בנעל עם סוליה קשה,רצוי נעל הבית המיוחדת לבעיות רגל. ולאט לאט לעבור לנעל רגילה. השאלה- החולה מעדיפה ללכת יחפה ולא בתוך הנעל. האם בכל עלולה להזיק לרגל יתר? יש מה להתעקש על הסוליה הקשיחה?

לקריאה נוספת והעמקה
08/09/2016 | 00:19 | מאת: עידן בסן

מנסיון של חבר שחקן כדורגל ששבר את האזור הופנה לטיפול אצל ניר האורטוטיסט שמטפל והוא הקל עליו כי אני זוכר שהוא לא ויתר לו ללכת עם נעל שחורה עד שהמקום התאושש - אני שולח פ0רטים תבררי 0722111560 או 0509705544 WWW.SPORTOPED.COM

שלום עינת! אני מניח שמדובר בשבר בעצם מסרק חמישית ללא תזוזה. רצוי ללכת עם נעל עם סוליה קשיחה ולהמשיך במעקב מצוד של אורטפד בברכה

מנהלי פורום כף רגל וקרסול