דלקת בגיד קרסול רגל שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,פניתי לאורתופד בעקבות כאבים בקרסול שהופיעו בתחילה בעת אימוני ריצה ולאחר מכן גם במהלך היום.הוא אבחן כי יש לי דלקת בגיד. צייד אותי בכדורים(xefo8 )ובקרסולית כמו כן המליץ על מנוחה. מהו הזמן המומלץ למנוחה? מה מותר/אסור לעשות בזמן זה? האם יש פעילות גופנית המותרת בזמן הדלקת ? פונה אליכם כיוון שהרופא בחופשה ואני רוצה לעשות את הטוב והנכון.תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! ביאזה גיד מדובר ? מה מידת המעורבות ? לצערי ממידע שנתת לא ניתן להבין מהי הבעיה. על כל פנים לא מומלצת הפעלה מאומצת של הרגליים. בד"כ מותר לשחות ללא סנפרים ללא מאמצים חריגים. בברכה