מורטון מטאטרזלגיה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אמי אשה בת 62 סובלת מזה כחודשיים מכאבים בכףרגל ימין, ובאצבעות , האצבעות ממש נרדמות לה והיא לא מסוגלת ללכת. הרופא איבחן שיש לה מורטון מטאטרזלגיה 2-3. ושלח אותה לבתע בדיקות צילום ואולטרה סאונד. מה המשמעות של האבחנה. . בנוסף לאמי פתאום צץ השבוע גם כתם אדום ונפוח באותה רגל . בתודה הבת המודאגת.
שלום יעל! נוירומה ע"ש מורטון - MORTON'S NEUROMA זה בעצם התעבות חולנית של סעיף עצב תחושתי שנותן עצבוב לבוהנות כף הרגל, המיקום האופייני הוא בין בוהנות 3-4. ישנם טיפולים רבים ( ניתן לקרוא המון על הטיפולים כאן בפורום הזה בתשובות שלי ושל ד"ר חדש בנושא ). בקיצור רב יש בד"כ אפשרות של הזרקה מקומית של חומר נוגד דלקת / התאמת מדרסים וכו' ובמקרים מסויימים אף ניתוח הוצאת הנגע. אני ממליץ לך לפנות לאורטופד מומחה לכף הרגל אשר יתאים לך את הטיפול המיטבי. בברכת רפואה שלמה לאמך