נפיחות וכאבים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כחודש לערך התחילה לי נפיחות בכף הרגל ובקרסול, לא מלווה בכאבים. עם הזמן הנפיחות החמירה הופיעה אדמומיות מקומית והתחלתי לסבול מכאבים עזים ברגל תחילה איבחנו לי צלוליטיס (לאחר ששללו כי מדובר בקריש דם) קיבלתי אנטיביוטיקה לשבוע. לא חל כל שיפור. עברתי בדיקת דופלר, צילום רנטגן ובדיקות דם ששללו דלקת- הכל יצא תקין ועדיין אין שיפור.. תור לפודיאטר יהיה רק בעוד כחודשיים מה זה יכול להיות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עדי! אני ממליץ לך לפנות ללא דיחוי לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. לצערי לא ניתן לתת איבחון על סמך תיאורך. בברכה