שבר בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור יש לי שבר בקרסול כבר חודש ושבוע בצילום הראשון שהיה שבר ללא תזוזה פטישון חיצוני לאחר מכן בטיפול אורטופד עשיתי עוד פעמיים צילומים וזה מראה שבר פטישון חיצוני תזוזה מינימלית לאחור ללא חיבור מלא fracture ankle lateral malleolus closed עכשיו אני עם אירקסט לעוד שבועיים לאחר גבס אחריי 3 שבועות ללא ניתוח השאלה שלי בבקשה מה זה אומר כל זה צריך ניתוח לא צריך האם האירקסט טוב לי או לא או שצריך גבס שוב פעם תודה רבה לך דוקטור
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אליהו! כעבור חודש מהשבר יש כבר להמשיך בטיפול שמרני ופיזיותרפיה אינטנסיבית. קרוב לוודאי לא מדובר בשבר אשר דורש ניתוח. בברכה