פענוח mri קרסול שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבת שלי בת 18 סובלת 6 שנים מנקעים חוזרים, יש לה גמישות יתר, בחצי שנה האחרונה היא בקושי דורכת על הרגל, האורטופד שלח אותנו לmri ולפיזותרפיה . לאחר הצילום הוצע ניתוח מכיוון שיש פגיעה ברצועות לטרליות וסימני פגיעה ב deltoid...בפענוח של הmri נכתב שיש טנוסינוביטיס וכל השאר תקין. רציתי לדעת האם צריך לגשת לניתוח או שזה רק דלקת????
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! רק אורטופד כף רגל וקרסול יוכל לקבוע לאחא בדיקת החולה והממצאים ההדמייתיים - האם יש מקום להתערבות ניתוחית ואיזה סוג התערבות. בברכה