קרע חלקי ברצועת ATFL
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר שמי יוני ואני ספורטאי אקסטרים מזה 13 שנים.. לפני כ 3 וחצי חודשים קרעתי חלק מרצועת ה ATFL ובנושא זה יש לי שלושה שאלות בבקשה: 1. בשונה משאר נקעי הקרסול שהיו לי בפציעה זו חשתי גם כאבים רבים בצד בשוק ברגל.. מעל הקרסול. האם זה נפוץ? 2. לא עשיתי פיזוטרפיה כלל לאחר הפציעה וכיום גם שלושה חודשים וחצי לאחר הפציעה אני עדיין חש כאב בתנועות הקיצוניות בקרסול (כלפי פנים, החוצא, למעלה ולמטה). האם גרמתי נזק בלתי הפיך בכך שלא התחלתי פיזוטרפיה מוקדם או שאם התחיל עכשיו דברים ישתנו? 3. הקרסול אחריי תקופה ארוכה זו עדיין נפוחה? האם זה מעיד על בעיה? אשמח לתשובות תודה רבה יוני
שלום יוני! אני ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול ולהשלים את הבירור ע"י MRI קרסול. נפיחות לאחר 3 חודשים נראית די חריגה בברכה