שבר מסרק 5 בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לפני כחודש אובחן שבר בכף הרגל במסרק 5. השבר ללא תזוזה ונמצא מעל לבסיס לכיוון האצבע והוא לא מופרד( שני צדי העצם צמודים ומחוברים מעט ) בהתחלה גובסתי לשבועיים ולאחר מכן קיבלתי הארכה לעוד חודש עם הגבס בטענה שיש איזשהו גיד שיכול לגרום לתזוזה של השבר במידה ולא יגובס. האם זהו הטיפול הנהוג? תוך כמה זמן צפויה החלמה? מדוע לא בודקים אם כבר התאחה השבר? אני לוחם בצבא ומעוניין לחזור לפעילות בהקדם האפשרי ומניח שרגל ללא תזוזה יכולה להיות בעייתית בהמשך בן 21 ובריא אם זה משנה :) אשמח לתשובה ממך עקב רופאים צבאיים שלא מרבים להסביר...
שלום רני! הטיפול בהחלט נראה נכון, תקופת הגיבוס יכולה להגיע ל 5 שבועות. בהמשך ייתכן ותצטרך פיזיותרפיה. בברכה
יוצא שכרגע הגבס יורד בתחילת השבוע השביעי מאז השבר. להקדים את התור?