שבר בכף רגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחצי שנה שברתי את כף הרגל בעצם החמישית הייתי כ=3 חודשים בגבס ולאחר מכן פיזוטרפיה והידרוטרפיה אך עד היום העצם אינה מתאחה הרגל נפוחה מאוד ואדומה קשה לי לדרוך עליה על פי חוות דעת הרופא העצם ללא תזוזה וללא איחוי אני מתהלכת על קב 1 מכיוון שקשה לי ללכת ללא קב שאלתי האם זמן האיחוי לא מוגזם ?יש דרך לפתור את הבעייה? אם כן מהי יש לציין שאני עדיין בחופשת מחלה
שלום ברכה וחג שמח, שבר בבסיס המסרק החמישי יכול להיות מטופל בצורות שונות מגבס דרך סד גבס ועד תחבושת אלסטית. לפי התיאור שלך השבר נמצא במצב הנקרא חוסר חיבור (Nonunion) ולכן כנראה הוא כואב. ייתכן והמצב מצריך טיפול ניתוחי. סוגיה כזאת לא יכולה להפטר בפורום, עלייך לפנות למרפאת כף רגל באזור מגורייך או במרפאתנו בבי"ח הלל יפה לבדיקה והחלטה טיפולית