צילום סיטי כף רגל שמאל פעם שניה לאחר חבלה..
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני כחמישה חודשים עברתי צילום בכף הרגל לאחר חבלה ממצאי הצילום:שבר קטן בטלוס אחורי משמאל, ללא תזוזה. כמו כן מאז מטופל בפזיותרפיה ומשככי כאבים. לפני כשבוע עברתי צילום נוסף לאחר תלונות שלי על המשך כאבים בדרגות שונות בהלך היום כמו כן כאבים לאחר הליכה ממושכת ותחושה של חוסר איחוי וכאבים כאשר אני מכופף את כף הרגל קדימה .תוצאות הצילום השני הן של איחוי מלא וכף רגל וקרסול תקינים בכל הפרמטרים . שאלתי האם מה שאני מרגיש וכואב זה דבר שאמור להימשך למרות שהצילום השני תקין לחלוטין? .הכאבים והתחושה של חוסר איחוי גורמים לי לחוסר נוחות וסבל יש משהו נוסף שאפשר וממולץ לעשות מבחינה רפואית? אשמח לטיפ קטן תודה מראש.
שלום שי! ייתכן ואתה סובל מ Os Trigonum ותסמונת הצביטה. לעתים קשה לאבחן את המצב רק על סמך הצלומים ונדרש ביררו הדמייתי נוסף. בכל מקרה אני ממליץ לך לפנות להערכת אורטופד כף רגל וקרסול לצורך המשך הבירור והטיפול בהתאם. בברכה