תוצאות ב
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי חיילת , הסובלת מזה 3 חודשים מכאבים ונימול בכף רגל שמאל תוצאות בדיקת mri הראו השטחה של הקשת הפלנטרית. ריבוי נוזל במפרק סיביו- טלרי וטלו-נביקולרי .גיד הטיביאלי האחורי מעובה בחלק התת- מלאולרי. באזור זה קיים גם ריבוי של נוזל במעטפת העצב . מתאים לנזק גידי דרגה 1. מבקשת לדעת מה הטיפול המומלץ, בברכה אמא מודאגת של החיילת אורית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורית! ע"פ תוצאות MRI קיימת לכאורה עדות לדלקת בגיד הטיביאלי האחורי. יש מקום לשקול מנוחה / פיזיותרפיה / טיפול תרופתי בכל מקרה הבת שלך צריכה להיות במעקב אורטופד במסגרת חר"פ בברכה