סדק בפטישון החיצוני
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,לפני כשבוע וחצי נפלתי במשחק כדורסל ומסתבר שיש לי סדק/שבר ללא תזוזה בפטישון החיצוני.הלכתי לשתי רופאים אחד אמר סדק והשני אמר שבר ללא תזוזה.ההיתי רוצה לדעת מה ההבדל ביניהם.בנוסף אני כבר לא כל כך מתקשה לדרוך על הרגל במיוחד עם האביזר שנתנו לי, אז רציתי לשאול מתי אוכל לחזור לשחק כדורסל בצורה מלאה?.עוד שאלה שלי היא האם בזה שאני דורך על הרגל עם האביזר(aircast) אני גורם להחמרה במצב של הסדק.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אור! מילה "סדק" אינה מושג רפואי, כנראה שמדובר בשבר ללא תזוזה, הטיפול הוא קיבוע בגבס או מגף שברים ( לא Aircast ) תקופת החלמה ראשונית היא כ 6 שבועות. בברכה