תסמונת המדורים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בן 40, סובל מזה שנים מתסמונת המדורים (Chronic Exertional Compartment Syndrome) בשוקיים, בכמה מהמדורים. בבדיקת לחצים יש עדות משמעותית לבעיה. זה כואב לי לא רק בריצה (לרוץ אני בוודאי לא יכול) אלא גם בהליכה בעליות או הליכה מהירה. רציתי לשאול 2 שאלות. 1. האם יש לזה סעיף של נכות מבחינת ביטוח לאומי? 2. בלי קשר לנכות בביטוח לאומי, האם ניתן לקבל אישור ממשרד הרישוי לתג נכה במקרה כזה? תודה רבה
שלום יונתן ! היות ומדובר בבעיה אשר ניתנת לפתרון ע"י התערבות ניתוחית - לא מדובר בנכותצמיתה אשר יכולה לזכות אותך מבחינת בטוח לאומי. כמו כן אין בד"כ ועדה רפואית במשרד הרישוי מאשרת הענקת תו חנייה של נכה במקרים כמו שלך. בברכה