ניתוח נוירומה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, כמעט שנה עברה מאז ניתוח הנוירומה והמצב גרוע. הרופא המנתח אמר שהכל בסדר ורופא אחר אומר שהצלקת הפנימית לוחצת קשה ונוקשת ומכאיבה לי מאוד. הגבלה בהזזה של האצבעות. אינני יכולה לנעול נעליים ללא כרית מתחת לכריות כף הרגל או שאני שמה מפרידי אצבעות. המליץ על טיפול רפלקסולוגיה וגם דיקור. עדיין ללא שינוי משמעותי. תחושת ההקלה הינה זמנית לאחר הטיפולים. אני אובדת עצות. המצב גרוע מאוד. כואב מאוד יותר מלפני הניתוח עצמו. מה לעשות? תודה
שלום גלית! אני הייתי שוקל ביצוע בדיקת MRI לכף הרגל. על כל פנים את צריכה להיות במעקב צמוד של אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה
ביצעתי בדיקת MRI לפני כמה חודשים. ונאמר שאין שאריות של נאורומה ובצקת קלה. המנתח שניתח אותי אמר שסיים את הטיפול בי.