שבר בקרסול כאבים בהורדת הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשבוע שברתי את הקרסול, קיבעו לי את הרגל בגבס ואמרו שלא צריך ניתוח. אני עדיין סובלת מכאבים ברגל אבל הבעיה העיקרית היא כאשר אני מורידה את הרגל ממצב שכיבה לעמידה או ישיבה. עולה לי גל מאוד חזק של כאב שעובר רק אחרי מספר דקות, האם זה נורמלי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל! זה בהחלט נורמלי בתנאי שהכאב עובר בעת הרמת הרגל מעל פלס הגוף. הכאב נובע מהחמרת הבצקת בעת הורדת הרגל. תשתדלי להיות עם רגל מורמת למשך שבוע שבועיים. מובן שבכל החמרה יש לפנות לבדיקת אורטופד. בברכה