כאבים בעקב
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , כ7 חודשים אני סובלת מכאבים בעקב לאחר שיצאתי משיעור ספורט ותקף אותי כאב חד . עשיתי פיזוטרפיה אך לא עזר. בצילום רגיל רופא אמר שהרגל נפוחה קצת אך אין דורבן אך בבדיקה גופנית לפניי הצילום אמר שיש דורבן ונתן כדורים אך לא עזר והחלפתי נעליים.. עשיתי אולטרסואנד ובדיקת Emg ואין ממצא .לפני 10 ימים רופא עשה לי זריקת DEPOMEDROL ליד העקב ושעה לאחר מכן הופיע לי החמרה נוראית ואיני יכולה לדרוך וללכת בקושי מה הסיבה ולמה הזריקה גרמה לפעילות הפוכה ? לפניי הזריקה הכאבים היו נסבלים ויכולתי לדרוך . הרופא הפנה אותי לב.דם לשלול זיהום. אך במידה ולא זיהום מה יכול להיות הסיבה שזה החמיר מהזריקה ? אשמח לקבל תשובה ...תודה מקרב לב
שלום נוגה, זריקות סטרואידים לעיתים מכאיבות לפני שהן מתחילות להשפיע לטובה. זו תופעה מוכרת. אני ממליץ על פנייה למומחה כף רגל, מעבר על הבדיקות שבוצעו עד כה, בדיקה גופנית מדוקדקת ובדיקות נוספות לפי צורך בברכה
אוקיי תודה על התייחסותך. המומחה שביצע לי את הזריקה הוא לכף רגל ....אך לא בדק גופנית. אילו בדיקות נוספות ניתן לבצע ואילו טיפולים ?