נפיחות לאחר נקע
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני חודשיים נקעתי את הקרסול וטופלתי ע''י פיזיותרפיה. כיום טווח התנועה של הקרסול עדיין מוגבל מעט, ואני חשה כאב קל בעיקר בפעילות אירובית של ריצה, קפיצה או מתיחות. הבעיה היא, שהנפיחות בקרסול עדיין לא ירדה לחלוטין הוא נפוח כשני ס''מ יותר מהקרסול הלא-פגוע. הנפיחות יורדת לאחר מנוחה, ועולה במהלך היום. לאחר כמה זמן הרגל חוזרת למימדיה הקודמים? האם ניתן להאיץ את הריפוי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אוה! אני ממליץ להמשיך בפיזיותרפיה אינטנסיבית ומאידך להוריד עומס מאמצים על הרגל. כמו כן חשוב להיות במעקב צמוד של אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה