כאבים לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 34 עברתי לפני שלושה שבועות ניתוח בקרסול שבר טרימלוארי+פריקה הוכנסה כמות לא קטנה של ברזלים.אני כרגע עם מגף של איירקאסט ושאלתי לגבי הכאבים:הם עדיין חזקים גם באיזור הקרסול וגם באזור שריר התאומים,אני לוקח כדורים לכאבים פעם ביום טרמדקס 100 ומהלך כל היום מחזק באופטלגין.עד מתי הכאבים יימשכו? והאם זה נורמלי לקחת כל כך הרבה זמן כדורים נגד כאבים?יש פעולות אחרות שאפשר לעשות להפחתת הכאב?
שלום רב! הכאבים בעקבות שבר תלת פטישוני וניתוח קיבוע יכולים להימשך שבועות מספר. אל תהסס ליטול טיפול תרופתי נוגד כאבים ותהיה במעקב צמוד של האורטופד המנתח. בברכת החלמה מהירה ומלאה