המלצה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 25. אני חושב שלפני שנתיים או אולי קצת פחות (בכל אופן המון זמן) רצתי בצורה לא מבוקרת על מסלול במכון ומאז אני סובל בכאבים. היום הכאב הוא רציף. כל הזמן, כל היום. גם במיטה. הייתי במספר רופאים. אחד כתב GC TIGTHNESS BILAT + BILATERAL CENTRAL PLANTAR FASCITIS אחר כתב BILATERAL PLANTAR FASCEITIS-FEET + GENU VARUM BILATERAL אחרון הבחן BILATERAL ---HIONAL ACHILES TENDINITIS(הקווים הם כתב לא ברור) כל אחד נתן לי טיפול, דומה או שונה, אך ללא תוצאות בכלל. מצבי רק הולך ומתדרדר. חבר שלי באוניברסיטה אמר לי היום שהוא מכיר אנשים שעשו טיפולים בגלי הלם. האם אתה מאמין שזה יכול להקל עלי? תודה
שלום סתיו! קודם כל אתה צריך להגיע לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול לצורך אבחנה מדוייקת של הבעיה ממנה אתה סובל. בלי האיבחון לא ניתן להמליץ על טיפול... בברכה