בדיקת סי טי - הסבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כשלושה חודשים לאחר הליכה ממושכת עם נעלים שטוחות הופיע לי בכף רגל שמאל כאב חד וחזק שגרם לי לסחוב רגל במשך שבועיים. הכאב החזק עבר אך ממשיכה רגישות גדולה ולעיתים כאב ובעצם מאז ועד היום לא שבתי לפעילות רגילה. עשיתי צילום סי טי ונכתב בו: "מודגם נגע רדיו לוצנטי תת קורטיקלי בקוטר 5 מ"מ", ובהמשך נכתב: "יתכן ציסטה סוב כונדרלית". עוד נכתב: "מודגם זיז גרמיבאספקט הקידמי של המשטח הפרקי הטיביאלי המצר את האספק הקידמישל המרווח הסינדזמוטי. יתכן שינוי פוסט טראומטי ישן". אשמח להבין במה מדובר ומה בדרך כלל אופן הטיפול המתאים במקרים כאלה...תודה רבה.
שלום שילה! יש צורך בבדיקה מדוקדקת של אורטופד כף רגל וקרסול ואולי אף בדיקות דימות נוספות כדי להגיע לאבחנה מדוייקת ולתת טיפול בהתאם. ייתכן אף שיש מקום לביצוע ניתוח Ankle arthroscopy ע"מ לטפל במצב. בברכה