חבישה לקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נקעתי את הקרסול לפני כחודש בזמן משחק כדורסל הייתי במנוחה כשבוע והלכתי לפיזיוטרפיסט מעולה וחזרתי להתאמן. חשוב לי לציין שאני נער מאוד ספורטיבי, רץ פעמיים בשבוע רוכב שטח בשבתות ומשחק עם חברים כדור סל לפחות פעם בשבוע. אבל אני מפחד לנקוע את הרגל מחדש. יש לי רצועות כאלו שמדביקים לרגל כדי למנוע סיבוב של הקרסול מחדש והוא אמר לי לשים אותן למשך 4 חודשים בזמן פילות אבל הן תמיד יורדות לי. רציתי לשאול על חבישה או גרב מסויימת שאני יכול לשים בזמן פעילות כדי לא לנקוע את הקרסול שוב. תודה מראש.
שלום עידן רצוי להמשיך אימונים עם פיתה, לרוץ על משטחים ישרים ואם ממש צריך אז אני מעדיף genutrain בברכה