כף רגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך דוקטור יש לי בכף רגל ימין דורבנים ולכן בכדי לא לצעוד עליה כי הכאב בלתי נסבל התחלתי ללכת על הרגל בצידה הימני וכך במשך שנתיים עד שיום אחד קלטתי שאני לא יכולה לישר אותה יותר וכל מאמץ לדרוך על כף הרגל גרם לי כאבים איומים אך כשאני הולכת על צידה הימני אני מרגישה נוח. האם יש דרך לטפל בנושא ? אשמח מאוד לעזרתך :)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליאת! אני ממליץ לך לפנות בהקדם לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. המצב אותו תיארת אינו מקובל וייתכן ונדרשת התערבות אורטופדית. ורצוי יום אחד קודם. בברכה