קרע מלא של גיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב מעומס של ריצה ומשחק כדור, קרעתי את גיד אכילס קרע מלא, לאחר ניתוח (פתח ארוך וחיבורו), קיבוע ל- 3 חודשיים, פיזיוטרפיה מקצועית, היום לאחר 5 חודשיים מצליחה ללכת די רגיל, מנסה לחזור להליכות , לא ארוכות מפעת חוסר נוחות במקום. הבעיה שלי עכשיו היא שאני הולכת עם קבקבים, לא מסוגלת לנעול נעלי ספורט, משפשף מאוד עד כאב ופצע, ניסית לשים על הצלקת פלסטר סיליקון, תחבושת.... מה עושים? שאלה שנייה איך אדע מתי לנסות ריצה קלה? תודה איריס
שלום איריס! חייבים בדיקה מדוקדקת של אורטופד כף רגל כדי להחליט על חזרה לפעילות ספורטיבית. כמו כן צריכים להעריך את מצב הצלקת ודרכי המשך טיפול. פני להמשך טיפול מומחה בברכה