קרע בגיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 29, לפני כחודש התחלתי טיפול שמרני של קרע (כמעט מלא) בגיד אכילס כתוצאה מפציעה. רק בימים האחרונים התחלתי ללכת קצת ללא הקביים (הרופא המליץ לדרוך על הרגל- שזה יזרז את תהליך ההחלמה). הבעיה היא שלפעמים כשאני דורכת על הרגל אני חשה בכאבים חדים באזור הזרת ובעצם של כף הרגל שמגיעה לזרת.זה מרגיש כמו כאב של עצם וזה קורה במנח מסוים של דריכה על כף הרגל (דווקא באזור אכילס אין כאבים). האם זה נורמלי?
לקריאה נוספת והעמקה
יוליה שלום, יתכן והדריכה הלא סימטרית גורמת ללחץ צדדי על עצמות כף הרגל וכאבים. עם התחלת הדריכה המלאה (לפי הוראות הרופא המטפל) יפוגו הכאבים בברכה