חדש לקרע בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. נקעתי פעמיים את הקרסול באותו מקום . עפ שניה עשיתי רנטרן ואולטרסאונד כי הכאב לא עובר אפילו אחרי חודש. לא יכול לרוץ, לשחק כדורגל ולאחר עמידה ממושכת כואב לי מעט נפיחות. להלן תוצ' אולטרסאונד( אני בן 18) רצועת ATFL הודגמה מעובה, היפואקוגנית עם תפליט מתחתיה. חשד לקרע. תור לאורתופד עוד הרבה זמן. האם זה נשמע קרע רציני שדורש ניתוח? אני מאוד פוחד מניתוח. תודה מראש גמר חתימה טובה. אני גם מתגייס עוד חודשיים ולא יודע מה לעשות. גם לעבוד לפני צבא אני לא יכול כי כואב לי.
שחק שלום, רק בבקידה גופנית של יציבות הקרסול ע"י אורתופד כף רגל, ניתן לקבוע אם יש צורך בניתוח או בטיפול שמרני בברכה