כאבים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה כשבוע וחצי יש לי כאבים בכף הרגל מעל העקב ,היכן שאני דורך במד הימני של הכף רגל,כשאני לוחץ באיזור -גם מסביב-זה ממש כואב ואם אני הולך עם נעלי ספורט ,הכאב חלש מאוד ,אבל כשאני הולך עם קרוקס או נעלי בית זה כואב. המקום לא אדום ולא נפוח
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אבי! לפי התיאור שלך קשה לאבחן מהי הבעיה ממנה אתה סובל, ייתכן ומדובר בדלקת של גיד אקילס באזור חיבורו לעצם העקב. אני ממליץ לך לפנות לבדיקה של אורטופד מומחה כף רגל אשר יאבחן את הבעיה וייתן לך טיפול מתאים. בינתיים תנסה לתת לרגל שלך מנוחה ממאמצים בברכה