קשרית בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי גוש קטן שניתן למימוש בקרסול.בנגיעה הוא כואב. תוצאות א.ס: באיזור הנפיחות לטרלי למאולה החיצונית,הודגמה קשרית היפואקוגנית הטרוגנית בקוטר 4 מ"מ ללא וסקולריזציה.הודגם המשך טובולארי כמעט באותו מרקם גם יותר קדמי וגם יותר אחורי,מתאים לממצא בתוך ענף של עצב פיבולארי.מומלץ MRI. קיים אצלי כבר כשנה וחצי , רגיש למגע. אני בהריון בשבוע 12. א.מה זה יכול להיות? האם מתאים לממצא סרטני? ב.הומלץ על MRI עם גדוליניום..ואני בהריון.מה עושים? אני ממש לחוצה שזה ממצא לא טוב.. תודה
שלום רב! תוצאות US אינן מחשידות לגידול ממאיר, אלא יותר הגדלה שפירה של העצב - NEUROMA. בכל מקרה מומלץ לעבור MRI, אם את בהריון - רצוי להתיעץ עם רופא נשים טרם ביצוע הבדיקה. בברכה