כאבים עזים בקרסול!
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבעיה:כשאני עומד זמן רב כ3 שעות רצופות על הרגל מתחיל לכאוב לי הקרסול כאבים שאייני יכול לעמוד עליה יש לציין כי מדרסים לא עוזר וגם לא קיבלתי מכה או משהו דומה שלחו אותי לct והתוצאות: המבנה הגורמי שמור. המפרקים הטיביו טלרים שמורים. היצרות, סקלורוזיס וציסטות סב כונדרליות באספקט המדיאלי של המפרק הטאלו קלקנאי מימין יש לציין אוס טריקווטרום. לסיכום: קולאיציה פיברוטית , טאלו קלקנאית מימין. תודה מראש השמח אם תעזרו לי!
שלום מתן! לפי תוצאות CT אתה סובל מחיבור לא טבעי בין העצמות קלקנאוס ( עצם העקב ) וטלוס. השבר הביא להתפתחות שחיקה של המפרק בין העצמות ( מפרק סאב-טלרי ), קיימות שיטות טיפול שונות, אך ככל הנראה אתה תזדקק בשלב מסויים לניתוח קיבוע המפרק - SUBTALAR FUSION אני ממליץ לך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול בברכה
אחרי ניתוח subtalar fusion במידה ואני יעשה אותו אני יוכל לחזור לפעילות ספורטיבית מלאה?