פגיעה ברצועות כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב נפלתי לפני כ- 3 שבועות ונחבלתי קשות בקרסול/כף רגל האבחנה הן במיון והן בטראומה שבוע אחרי שאין שבר אלא שמדובר בנקע (פגיעה ברצועות) האזור עדיין נפוח וכואב ללא יכולת דריכה אני אמורה להתחיל ללכת עם מייצב קרסול עדיין לא מסוגלת להניח את כף הרגל על הרצפה ללא כאבים. שתי שאלות 1. האם להתעקש על הדריכה כל כף הרגל למרות הכאב 2. האם יש מקום בשלב זה לבירור מעמיק יותר אצל מומחה כף רגל או שיש לחכות עד שהנפיחות תרד? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ענת! בהחלט יש מקום לגשת ללא דיחוי למומחה כף רגל ולהמשיך בבירור! אם את לא מסוגלת לשאת משקל על הרגל - אל תדרכי! בברכה