האם כורתים ?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר טיפול בניאדרלין בטיפול נמרץ, נפגעו כפות הרגלים וחלק מהבהונות הפכו לכהים עד שחורים. בשלב זה ישנו טיפול בעזרת סובלינול - אך נאמר על ידי הרופאים שצפויה קטיעה. האם העובדה שניתן להזיז את אצבעות כף הרגל בצורה חופשית וללא כאבים מצביעה על תקווה שלא יהיה צורך בקטיעה? במידה וההשחרה סטטית ואין זיהום - מה הקריטריון לקטיעה? האם יש טיפול?
שלום מוטי! במידה והתפתח נמק מדובר בשנויים בלתי הפיכים ברקמות ויש מקום להרחיקם. כאשר מדובר בנמק נרחב - אין מנוס מניתוח קטיעה. רצוי שאורטופד הועסק בנושא של פצעים קשיי ריפוי / כף רגל סוכרתית יבדוק את החולה טרם ההחלטה על קטיעה בברכה