ניתוח הלוקס ולגוס בשני הרגליים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עברתי לפני שבוע ניתוח בשניי הרגליים , השתחררתי ללא הדרכה מבית החולים מה עליי לעשות ומה לא לעשות והנה כבר עבר שבוע ועדיין יש כאבים , לא יודע איך עליי לנהוג עם הרגליים , להמשיך להרים אותם לגובה , לא להרים , לנסות ללכת או לא , אשמח מאוד לתשובה מפורטת תודה !
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אבי! במכתב שחרור שלך אחרי הניתוח חייב להיות הסבר מפורט לגבי אופן ההמשך (צורת הליכה / טיפול נגד כאבים / טיפול בתפרים וחבישה / מועד הביקורת ), במידה ואתה לא מוצא את התשובות במכתב שחרור - פנה לאורטופד מנתח שלך. בברכה